Od połowy sierpnia mam już możliwość modyfikacji najnowszych serowników Boscha MD1/MG1. Tym samym pojawiła się ogromna ilość silników w których już śmiało można podnieść moc! Programowanie wykonuje na zasadzie "bench mode" czyli na wyjętym sterowniku, lecz bez jego otwierania. Dzięki temu nie pozostawiamy żadnych śladów w momencie wgrania programu fabrycznego, a dodatkowo każdy wgrywany plik jest odpowiednio "chowany" przed serwisem.

Co to wszystko w praktyce oznacza, jakie mamy możliwość? Poniżej przykłady co można zyskać z modyfikacji sterowników MG1/MD1 :

PORSCHE :

  • Panamera 2.9T E-hybrid (MG1CS002) from 462hp/700nm to 612hp & 850nm!
  • Panamera 4.0 V8 Turbo (MG1) from 550hp/770nm to 615hp/840nm
  • Macan 3.0 TFSI 340hp (MG1) from 340hp/460nm to 400hp/550nm
  • 992 3.0T 450hp (MG1) from 450hp/530nm to 517hp/665nm

LAMBORGHINI : -Urus 4.0 TFSI from 686hp & 842nm to 764hp& 986nm

VAG : -3.0 TDI 218hp (MD1CP004) from 218hp/450nm to 300hp/550nm -3.0 TDI 286hp (MD1CP004) from 286hp/600nm to 330hp/700nm -RS4/RS5 2.9TFSI 450hp (MG1CS002) from 450hp/600nm to 510hp/720nm -SQ5 3.0 TFSI (MG1CS002) from 340hp-460nm to 400hp/550nm -SQ7 4.0TDI 435hp (MD1CP014) from 435hp/900nm to 475hp/1000nm -S4/S5 3.0 TFSI (MG1CS002) from 354hp/500nm to 390hp/600nm -2.0 TFSI 190hp (MG1CS111) from 190hp/320nm to 235hp/400nm

MERCEDES : -E200d 150hp (MD1CP001) from 150hp/360nm to 226hp/480nm -E220d 194hp (MD1CP001) from 194hp/400nm to 226hp/480nm -CLS350d 286hp (MD1CP001) from 286hp/600nm to 332hp/680nm -GLE300d 245hp (MD1CP001) from 245hp/500nm to 283hp/565nm -S400 340hp (MD1CP001) from 340hp/720nm to 390hp/800nm

DACIA : -Dokker 1.5 DCI 95hp (MD1CP006) from 95hp/240nm to 135hp/310nm

Wiele silników jest jeszcze w przygotowaniu, dlatego jeśli masz pytania, skontaktuj się ze mną już dziś!